Alla inlägg under september 2012

Av rossakanin - 27 september 2012 21:53

Idag så har jag i stort sätt varit ledig hela dagen, förutom att jag var och träffade min fält mentor för första gången. Hon var jätte trevlig.

Jag fick dessutom reda på att jag har blivit placerad på en montesouri skola. Snacka om spännade, en montesouri skola! Snacka om taggad tjej, VFU kommer att bli så sjukt kul!

Annars har jag inte gjort så mycket alls idag. Jag och älsklingen åkte lite till media market, så han kunde köpa FIFA 13 och nu har vi game night! Älsklingen spelar det och jag värvar lite mellan sims, bubbel witch saga och candy crusch saga.

Imorrn så ska vi fira Robban som fyllde 49 i måndags. Men nu, tillbaka till game night. Pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 5 september 2012 15:10

Jag håller på att förbereda mig för tre - fyra dagar med glassögon, det spelar ingen roll om det är soligt eller inte! INGEN SKA FÅR SE DEN! Jag håller på att få en vagel på höger ögat! Så om någon har tips på vagelborttagningsmetoder, hör av er, öppen för allt, den ska bort!!!!


Ikväll blir det kalasmottagning i cloetta center i Linköping. Ska bli ganska kul.


Vi hörs sen, pusshej xoxo Rossakanin <3

Av rossakanin - 3 september 2012 12:48

Har precis köpt ett nytt skal till min HTC! Det är rosa och jätte fint!!!Så det kommer på posten om någrå dagar!


   

Fint va? Kommer nog använda båda men det känns bra att ha två stycken.


Pusshej xoxo Rossakanin <3



Av rossakanin - 2 september 2012 11:36

Avslutningen av Nolle-P 2012! Nolle-P var varit roligt, vissa aktiviter var roligare än andra. Men nu är Nolle-P slut och jag har blivit ettan. Det känns faktiskt bra det gör det.


Finsittningen var rolig, vi åt först förrätt som en typ av räk tallrik som var jätte god. Till huvudrätt så blev dett älg och hasselbacksoptatis, hur gott som helst. Efterrätten var pannacotta med vilda bär, men eftersom jag är laktos så fick jag lime och hallon sobert istället. Det bjuds på mycket roliga spex men det bästa på hela kvällen var sen framåt nattkvisten när jag fick gå till min älskling och krympa ner brevid honom i sängen.


Idag så ska jag ner på stan och fika med Jonna och sen kommer mina föräldrar hem också, så jag funderar på att köpa med mig något gott fika bröd till dom också. Efter det så ska jag hem till älsklingen och se fotboll.


 


Pusshej xoxo Rossakanin <3




Av rossakanin - 1 september 2012 13:17

Sitter och myser med världens sötaste Malin Pohlman och hennes kompis. Ska snart hem och göra mig i ordning för kvällens aktiviter. Ikväll är det final Nolle P, Finsittning i laxholmens hornet. Efter det så ska hem och sova hos älskling.

Pusshej xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards