Alla inlägg under januari 2013

Av rossakanin - 31 januari 2013 16:24

Ingen träning idag, som varje torsdag. Det finns två anledningar till det. För det första finns det inga roliga pass på torsdagar och sen så behöver kroppen vila minst en dag i veckan.

Fick tillbaka min tenta idag och fick reda på att jag bara var ett poäng från VG på tentan. Ett fjuttigt litet poäng! Gränsen för VG låg på 22 och jag fick bara 21. Ja ja, det viktigaste är väl att bli godkänd! Nu är det bara att fokusera på hemtentan vecka 12.

Ikväll blir det hockeykväll. Go Buffalo Sabres! Vi ska krossa Boston brunins ikväll!

Hade bra nu, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 31 januari 2013 16:24

Ingen träning idag, som varje torsdag. Det finns två anledningar till det. För det första finns det inga roliga pass på torsdagar och sen så behöver kroppen vila minst en dag i veckan.

Fick tillbaka min tenta idag och fick reda på att jag bara var ett poäng från VG på tentan. Ett fjuttigt litet poäng! Gränsen för VG låg på 22 och jag fick bara 21. Ja ja, det viktigaste är väl att bli godkänd! Nu är det bara att fokusera på hemtentan vecka 12.

Ikväll blir det hockeykväll. Go Buffalo Sabres! Vi ska krossa Boston brunins ikväll!

Hade bra nu, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 30 januari 2013 15:42

Sitter hemma hos älskling och läser lite. Det känns faktiskt lite bättre i munnen och det går nästan att äta utan att det gör ont. Det gäller bara att inte tugga för mycket och så hjälper det att älsklingen sitter i samma rum och ser söt ut!

Ska till friskis om en halv timme, det får mig nog på andra tankar!

Hade bra xoxo rossakanin xoxo <3

Av rossakanin - 30 januari 2013 09:10

Det blev inte mycket förändringar i munnen idag och det enda som dom gjorde var att dom spände så mycket att jag tror att käcken ska explodera! Jag har just nu den tuffaste bågen som dom hade hemma och den spänner som jag vet inte vad, jag har haft den i en halv timme och jag känner huvudvärken komma, underbart!

Men man får kämpa på ändå, idag gäller föreläsning klockan 10-12 och sen spinning vid halv 6! Ska bli as kul och jag är jätte taggad på båda! Föreläsningen handlar om de tre syster religionerna och den tillhörande kurslitteraturen var sjukt bra, så jag har höga förhoppningar! Spinning på friskis är alltid nice så det längtar jag också till! På kvällen blir Liverpool - Arsenal att följa.

Så se alla dagar har sina glädje ämnen trots allt! Låt inte det negativa sakerna vara de som styr dagens humör.

Hade bra, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 30 januari 2013 06:58

Jaha då var det dags igen, tandställningsfix på Druvan! Valde en tidig tid så att jag skulle hinna innan skolan och det känns bra faktiskt. Igår så trodde jag att jag skulle vara jätte trött idag men det var inte så farligt. Drar iväg ett inlägg efter besöket så ni får se tandläkarens underverk. Har ingen aning om vad dom ska göra, men jag får lita på att de gör sitt jobb. Ska faktiskt bli skönt, hela bågen är helt sne just nu, så det ska de väl fixa till!

Hörs senare, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 26 januari 2013 19:27

Igår kväll var hur kul som helst, god mat, trevligt sällskap och mycket värme och glädje. Det får vi göra om jätte snart tycker jag!

Idag så väntas det också party, kul kul! Blir till och med vin! Det var länge sen, har inte druckit sen ny år.
PS bild på outfit och gårdagens efterrätt som var jätte god, pavlova!

Ha det bra, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 26 januari 2013 19:27

Igår kväll var hur kul som helst, god mat, trevligt sällskap och mycket värme och glädje. Det får vi göra om jätte snart tycker jag!

Idag så väntas det också party, kul kul! Blir till och med vin! Det var länge sen, har inte druckit sen ny år.
PS bild på outfit och gårdagens efterrätt som var jätte god, pavlova!

Ha det bra, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 25 januari 2013 14:10

Då var dagens skolarbete avklarat! Nu väntar kvällens roligheter! :D

Det börjar med ett medelpass på friskis. Sen efter det hem, duscha och fixa i ordning sig.

Efter det så ska jag hem till Tova. Där ska jag och några av tjejerna från studiegruppen ha tjejkväll! Vi ska gå spel, ost och kex kväll. Det ska bli jätte kul, är As taggad! Jag har med mig vindruvor, digestive kex, vitlöksost, Cola (chaufför för kvällen) och mörk mint choklad, mumsigt värre! Jag har dessutom med mig i din vildaste fantasi som vi ska spela under kvällen. Det blir nog jätte kul. Uppdaterar i morgon med en review :p

Hade en bra fredagskväll nu, pusshej xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards