Alla inlägg under juni 2013

Av rossakanin - 8 juni 2013 09:29

Hade jätte trevligt igår på gårdagens examensfest. Hennes familj var jätte mysig!

Tentan kändes as bra och var mycket simplare än vad jag trodde att den skulle vara. Bra sätt att avsluta terminen.

Idag blir ännu mera firande! Jonny ponny fyller 20! Ska bli så sjukt kul att träffa henne igen, det var så länge sen och vi har så mycket att ta igen!

Ha en härlig lördag xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 6 juni 2013 19:08

Började morgonen med att åka med mamma och köpa blommor till trädgården och sen en snabb fikis med Della och Oskar, hemma hos Della. Första gången jag har i Dellas nya lägenhet och den var jätte fin.

Nu på kvällen ska jag inte göra så mycket, förutom att se på revenge. Det känns som att kunskaperna till tentan sitter väldigt bra :D

Av rossakanin - 5 juni 2013 15:38

Jo, det är faktiskt sant! Jag och Bunsie ska flytta ihop och snart är det dags! Tänk att jag om bara någon vecka får flytta ihop med världens underbaraste pojkvän!

Vi var för första gången och kollade på lägenheten. Den var jätte fin, dock så behövs den fixas iordning lite, men den kommer blir jätte fin när den är klar.

Jag är jätte taggad! :D

Av rossakanin - 3 juni 2013 22:36

Kändes som mitt liv rasade ihop för ungefär en vecka sedan, ungefär när jag skrev förra inlägget. Det syndes nog inte så mycket utanpå, men förra veckan var riktigt jobbig för mig. Älsklingen var den ända som jag vågade bryta ihop för irl och den ända som fick se den sidan av mig. Men det var också han hjälpte mig tillbaka på fötterna igen, även om han inte förstår hur mycket.

Nu är det ny vecka och jag känner en ny stryka igen! Bryt ihop och kom igen eller hur var det? Jag kämpar vidare mot mitt mål: kunna börja träna på friskis igen innan september månad är slut!

Vill bara avsluta det här inlägget med att påpeka att jag har världens bästa pojkvän. Utan honom skulle jag aldrig ta mig igenom det här! Massa kärlek till dig älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards