Alla inlägg den 27 mars 2013

Av rossakanin - 27 mars 2013 18:17

Det har varit än lite konstig dag i dag. Skjutsa pappa innan morgonpromenad, helt upp och ner! Tur att man hann äta frukost innan!

Sen har jag pluggat, kanske inte jätte wierd. Men sen såg jag på termometern att det var 16,5 kg ute och då ni, jag bestämde mig för att skippa spinning på friskis och ta en springtur i stället. Wah! Vad är det för fel på mig!!

Nu ska fira matsa som fyller 52 år! xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 27 mars 2013 18:16

Det har varit än lite konstig dag i dag. Skjutsa pappa innan morgonpromenad, helt upp och ner! Tur att man hann äta frukost innan!

Sen har jag pluggat, kanske inte jätte wierd. Men sen såg jag på termometern att det var 16,5 kg ute och då ni, jag bestämde mig för att skippa spinning på friskis och ta en springtur i stället. Wah! Vad är det för fel på mig!!

Nu ska fira matsa som fyller 52 år! xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards