Alla inlägg den 28 mars 2013

Av rossakanin - 28 mars 2013 17:39

Min skärtorsdag började vid 6:30. Var tvungen att gå upp då eftersom jag skulle vara på Campus Valla, för en anställningsintervju vid 9. Campus bussen gick nämligen vid 7:55, från västertull. Intervjun tror jag gick bra, det kändes som så i alla fall, vi håller tummarna! :D

Sen när jag kom hem så blev det lite plugg, läste lite i forntid i Sverige! Hann med lite mys med min honeybuns också. Han fick dessutom sitt påskägg och sin påsk present. Han fick en t-shirt och kalsonger.

Sen vid 3, så åkte jag ner till stan för att träffa min söta lilla miss päronskrutt! Vi hade det jätte mysigt och stråssade runt bland affärerna.

Nu väntas det ett härligt Step pass med Rikard K och sen ta bussen hem för lite middag och mys med mina föräldrar.

Tandvärken har börjat släppa lite också och det känns jätte skönt. Nu gör det bara ont när jag dricker kalla drycker, med jag har inte våga prova att tugga på något hårt ännu, why push it?

Ha det bra xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards