Alla inlägg den 23 juli 2012

Av rossakanin - 23 juli 2012 21:36

Jaha, ja jag måste erkänna att jag inte bloggat på ett tag. Men det ska det bli ändring på, jag ska faktiskt försöka bli bättre på den fronten.


Jaha, vad har hänt sen senast? Ja, jag måste säga att det största att jag har blivit antagen till högskolan. Precis på det program som jag ville. Så för mig blir det att läsa grundlärare med inriktning mot förskoleklass, F-3. Jag är taggad till tusen och tycker det ska bli jätte kul. Men ändå så känner jag mig über stressad! jag börjar den 20:onde augusti och jag har massvis kvar att göra. Jag ska; Skaffa kurs litteraur, ansöka om studielån och annat skol material. Det är ju tur att jag har köpt en ny och jätte fin kalender, så nu måste det börja planeras :P


 


Pusshej xoxo Rossakanin <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards