Alla inlägg den 25 juli 2012

Av rossakanin - 25 juli 2012 18:04

Gud vad skönt och gud vad bra, nu känner jag att jag äntligen kan putsa ut. Nu har jag fixat all kurslitteratur som jag behöver till första kärnan. Den enda kommer på posten runt måndag och den andra skickas till mig via post den 28/7! Snacka om glad tjej!!! Nu är det bara kvar att inhandla block och pennor och sen så var man redo för kursstarten, gissa om jag är peppad! Jag som var på så dåligt humör innan och så öpnnar man mailen och vips så är man på bra humör igen!!!


Tuff dag på jobbet idag, hade sjukt mycket att göra hela dagen, och så var det sjukt varmt! Vad är detta? Det ska ju vara varmt och soligt när jag är ledig! Kan inte vädergudarna spara solstrålarna tills dess? Ja ja, får väl vara glad för vad jag får :P


Ikväll väntas kyckling och sen en kväll promenad och lite allmän chill. Pusshej xoxo Rossakanin <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards