Alla inlägg den 24 juli 2012

Av rossakanin - 24 juli 2012 21:42

Ja, idag så har jag umgås med Klara. Vi träffades på stan vid 12 och sen gick vi lite och jag fick jätte mycket uträttat, tack så mycket för hjälpen Klara. Jag hittade en födelsedags present till Sanna, namnsdags present till mamma och jag hann även gå till biblioteket, så nu har jag lite att läsa på bussen till och från jobbet. Det blev den första boken i serien varg bröder, tyckte den verkade intressant. Sen kom vi hem och chillade mest, as nice.


Imorrn väntas det först jobb och sen så kommer äntligen min älskling hit igenoch mysa! :D


Pusshej xoxo Rossakanin <3

Av rossakanin - 24 juli 2012 10:33

Idag så har jag ledigt ifrån jobbet och det är dessutom fint väder, så jag är lycklig! Just nu så ligger jag i solen och solar ryggen. Det blir att ligga här ett tag nu sen ska jag iväg på andra roligheter. Jag ska nämligen ner till stan och träffa Klara. På stan så ska jag köpa present till älsklingens syster som fyller år på lördag.

Nu ropar solen på mig, pusshej xoxo rossakanin <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards