Alla inlägg den 1 maj 2013

Av rossakanin - 1 maj 2013 22:29

Hej hej snyggingar! Tänkte bara delge för er om hur min dag på IKEA var. Den var i allmänhet riktigt bra, förutom att vi åkte fel på dit vägen. Vi svängde av från motorvägen för tidigt, detta gjorde att resan dit tog ungefär en timme :p

Väl där så hade vi hur mysigt som helst! Det var nästan inget folk och jag gjorde av med 2000 kronor mindre än vad jag hade räknat med. DET KALLAR JAG FÖR NICE!

Postar lite bilder under!

Av rossakanin - 1 maj 2013 07:32

Idag blir det road trip med världens snygging. IKEA, here we come!

Är as taggad, har gjort en lista på vad som ska köpas, men det kommer nog att dra iväg :p Jag säger väl i förväg; Jaja, så kan det gå när inte haspen är på!

Ha en bra dag där ute, xoxo rossakanin <3

Ps, har fixat naglarna igen, bild under!

Av rossakanin - 1 maj 2013 07:32

Idag blir det road trip med världens snygging. IKEA, here we come!

Är as taggad, har gjort en lista på vad som ska köpas, men det kommer nog att dra iväg :p Jag säger väl i förväg; Jaja, så kan det gå när inte haspen är på!

Ha en bra dag där ute, xoxo rossakanin <3

Ps, har fixat naglarna igen, bild under!

Ovido - Quiz & Flashcards