Alla inlägg den 9 maj 2013

Av rossakanin - 9 maj 2013 18:46

Tisdags hände det inte jätte mycket. Jobbade två timmar men annars tog jag det mest lugnt och pluggande. Smärtan var på en ganska låg nivå.

Onsdag: började dagen med en trip till apoteket för att hämta mediciner. Efter det så skjutsade farmor mig till skolan.Var där i fyra timmar för att grupparbeta och ha redovisning. Efter det å skjutsade hon mig till jobbet. Två timmar senare kom älsklingen och hämtade mig. Vi åkte då hem och gjorde tacos. Snacka om team work, Bunsie på duka, haka grönsaker och värma tortilla och jag på att steka köttfärs. Efter maten så var jag så trött och hade otroligt ont i benet, så vi mös ner oss framför tvn resten av kvällen

Idag så har jag legat och solat nästan hela förmiddagen och på efter middagen har jag mest sovit.

Ikväll när mamma och pappa kommer hem, så blir det grillat.

Uppdatering på veckans mål;

Jag har blivit as grym på att hoppa på kryckor. Klarade hela trappan hemma hos min ena kund helt själv, upp och ner (64 trappsteg upp och 64 ner).

Kan laga alla måltider själv och tar hand om mina egna mediciner. Det som jag behöver hjälp med är att lägga om bandaget och jag behöver lite hjälp vid duschen. Här har jag världens underbaraste mamma och pappa som ställer upp och hjälper till. Jag behöver också bli skjutsade mycket och farmor har varit värd guld på den fronten!

Magväskan är fortfarande ett oförändrat mål. Den är en svår knäckt nöt.

Hade bra, allihopa xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards