Alla inlägg den 6 maj 2013

Av rossakanin - 6 maj 2013 08:46

Spelade en fotbollsmatch i lördags morgon, jag stod i mål. Sen kommer en av deras forwards fri på höger kanten. När vi ska sparka på bollen så sparkade vi båda två från varsin sida samtigt, eftersom hon var lite starkare än vad jag var så vek sig min fot. Som tur är så skadade inte den andra tjejen så mycket, hon blev mest chockad.

Själv fick jag åka in till sjukhuset med ambulans export. Det visade sig att jag hade fått ett dubbelt underbensbrott och behövde akut opereras.

Idag har jag lyckas gå lite med hjälp av ett beta stöd. Klarade mig hela vägen till toaletten, byta om och hoppa tillbaka till sängen, sjuksköterskan tyckte jag var jätte duktig. Doktorn säger att jag inte kommer att bli gipsade i alla fall och jag kommer nog att komma hem idag.

Tack till alla för alla stöttande kommentarer, det värmer verkligen <3

Av rossakanin - 6 maj 2013 08:46

Spelade en fotbollsmatch i lördags morgon, jag stod i mål. Sen kommer en av deras forwards fri på höger kanten. När vi ska sparka på bollen så sparkade vi båda två från varsin sida samtigt, eftersom hon var lite starkare än vad jag var så vek sig min fot. Som tur är så skadade inte den andra tjejen så mycket, hon blev mest chockad.

Själv fick jag åka in till sjukhuset med ambulans export. Det visade sig att jag hade fått ett dubbelt underbensbrott och behövde akut opereras.

Idag har jag lyckas gå lite med hjälp av ett beta stöd. Klarade mig hela vägen till toaletten, byta om och hoppa tillbaka till sängen, sjuksköterskan tyckte jag var jätte duktig. Doktorn säger att jag inte kommer att bli gipsade i alla fall och jag kommer nog att komma hem idag.

Tack till alla för alla stöttande kommentarer, det värmer verkligen <3

Ovido - Quiz & Flashcards