Alla inlägg den 9 juli 2013

Av rossakanin - 9 juli 2013 21:36

Tänkte att ni kanske var lite nyfikna...

Av rossakanin - 9 juli 2013 15:58

Mina föräldrar har åkt till jämtland för att bergsvandra och hälsa på min morbror. Det innebär att jag och min bror har ansvar för Kajsa medans dom är borta. Jag och min bror hade inte riktigt diskuterat vem som skulle ta vilka dagar. Så självklart drog jag mig ur sängen tidigare än jag egentligen hade önskat, för att åka och uträtta mina "kattvakts-plikter".

Detta visade sig vara helt onödigt, eftersom min bror hade gjort exakt samma sak. När vi satt i köket och hade som trevligast, så kommer Kajsa in med en levande fågel i munnen. Hon la ner den på köksgolvet och eftersom den inte riktigt var död så flög den in vardagsrummet. Mäster jägaren Kajsa följer efter fågeln och dödade den.

Då kom den stora frågan, vem av oss skulle våga ta tillräckligt länge i fågeln och slänga ut den? Eftersom min bror paxade uppgiften att hålla Kajsa, så fick det bli jag! Låt oss lämna denna diskution, med att jag använde en plastpåse! Äckligt! :S

Ovido - Quiz & Flashcards