Alla inlägg den 15 juli 2013

Av rossakanin - 15 juli 2013 21:15

Jag har fastnat totalt för sex and the city! Sjukt bra, jag fick den av motståndar laget som vi möte när jag bröt benet. Jag har inte intresserat mig för serien när den gick på tv, men det är en helt annan sak när man har boxen. Man behöver inte oroa sig för att missa ett avsnitt, eftersom man kan titta när man vill utan att tänka på när det "går".Tjoohoo, rossakanin xoxo! <3

Av rossakanin - 15 juli 2013 19:39

Idag fick jag hem min alldeles egna surfplatta! Jag ÄLSKAR den verkligen! Den är som en stor telefon fast med en STOR fördel; den tar inte emot telefonsamtal! Gud så skönt, man kan sitta och surfa och göra ingenting, I LUGN OCH RO! Ingen som stör en i sitt tänkande och man kan totalt disconnecta sig själv från omvärlden, i några minuter. Om du ursäktar, jag har en dejt med min Samsung Galaxy Tap 2 10.1 Hade det bra puss&kram rossakanin xoxo! <3

Ovido - Quiz & Flashcards