Alla inlägg den 16 juli 2013

Av rossakanin - 16 juli 2013 23:09

Är jätte uppjagad inom imorgon, av två anledningar! Den första anledningen är att Sebastian ska upp till Stockholm och hämta hem vår nya soffa. Äntligen, vår back-upp soffa är så sjukt liten att jag och Sebastian knappt får plats att sitta i den samtidigt, ännu mindre ligga ner i den. Det bästa av allt är att när soffan väl är på plats, så kan jag äntligen börja fixa iordning vardagsrummet ordentligt.Den andra anledningen till att jag är så uppjagad över imorgon, är att jag hade tänk överaska Sebastian medans han är borta. Jag har nämligen pratat med min mamma och pappa. De kommer över imorgon efter det att Sebastian har åkt och hjälper mig med att slipa av och läcka om mitt och Sebastians matbord. När dom väl är här så tänkte jag fråga dem om de kan hjälpa mig att sätta upp en hel figur i kläkammaren också.Men nu ska jag sova och samla krafter inför min stora dag imorgon! xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 16 juli 2013 16:58

Idag har jag varit väldigt produktiv. Jag har städat, gått 2, 5 kilometer och dessutom så har jag hunnit varit hemma hos min föräldrar och solat. Lägenheten blev jätte fin när städning var klar, det är det som är det roligaste med att städa.Denna dagen ska avslutas med grillning hemma hos mamma och pappa. Mina föräldrar kom nämligen hem idag från deras vandring uppe på fjällen. Oskar och Della ska också komma, det blir nog jätte mysigt.Ha det bra, pusshej xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards