Alla inlägg under juli 2012

Av rossakanin - 12 juli 2012 07:58

Sitter och väntar på bussen. Ska åka till jobbet och jobba till fyra sen går bussen hem 16:05 så det blir att springa.

Efter jobbet så kommer min lilla älskling till mig och myser, kan den här dagen bli bättre? Neej tror inte det! :P

Pusshej sötnosar xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 11 juli 2012 17:18

Jaha, då har man slutat för i dag och det är dags att åka buss. Sitter vid Vildmarkshotellet och väntar på att bussen ska komma.

Idag var det jätte mycket att göra på jobbet. Vi hann inte klart med första ruschen innan nästa kom så vi hade i stort sätt rusch mellan 12- 17 när jag slutade.

Pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 10 juli 2012 11:27

Sitter och fikar i Stockholm med mammi och pappi hur mysigt som helst

Av rossakanin - 10 juli 2012 09:06

Wooho, nu rullar vi gröna lund here we comes!

Av rossakanin - 10 juli 2012 08:44

Idag så blir det gröna lund med mamma och pappa, vi väntar bara på att mamma ska bli klar så vi kan åka sen, hon försov sig lite :p Men inte jag minsann, jag var ute vid halv sju. Som vanligt, jag brukar gå upp tidig på morgonen, gå ut och gå och äta frukost. Det är skönt med gott om tid på morgonen.

Vädret är helt okej, hoppas bara att det inte börjar regna! Tyvärr så ser det ut som det finns risk för det, men vem vet det kanske är finare väder i stockholm.

Vi hörs i slutet av dagen, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 9 juli 2012 22:43

Varför funkar inte bubbelwitch saga på facebook för? Vad sur jag blir, jaja man får väl ta ett glas vin och läsa min bok istället. Blir också ganska nice, jag har ju trots allt helg. Jag är minsann inte som vanlig folk som har helg lördag och söndag, neej jag är ledigt måndag och tisdag hela sommaren istället. Så får ta lördagsglaset idag istället :P

Av rossakanin - 9 juli 2012 22:31

Jag vet att jag kanske är lite fjantig nu men jag var tvungen och se om det gick att blogga från telefonen :p

Av rossakanin - 9 juli 2012 22:16

Hade egentligen blogg.se men dom har ingen app för android så kommer nog att använda båda.. men mest den här ...


Puss hej xoxo Rossakanin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards