Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av rossakanin - 15 augusti 2012 21:34

Jaha, jag ber om ursäkt för att jag har varit så dålig på att updatera på senaste tiden, får väl skylla på att min telefon är på lagning så jag har inte kunnat blogga i telefonen. Jag har helt enkelt inte tagit mig tid till att sätta mig vid datan för att blogga.


Jaha vad har hänt sedan sist? :P

1. Som sagt så har ju min telefon gått sönder. Jag skulle springa till bussen och så tappar jag telefonen i marken och skärmen sprack. Men jag får förhoppningsvis tillbaka den i morrn! Så då blir det mer bloggande och mera bilder! :D

2. Min kusin Emma från England var här i några dagar och hälsade på, det var riktigt mysigt och jätte kul att träffa henne igen.


Jaha, vad hände i helgen då?

1. Imorrn så ska jag på Rix Fm festival med den sjukt efterlängtade Jonnisen. Det ska bli jätte kul och jag är as taggad.

2. På lördag så ska jag och Malin gå och kolla lite på marknaden lite. Vi ska dessutom sätta oss och fika på våran favorit uteserving, plaza.

3. Sen på kvällen så ska jag och min Sebastian ha pizzamys hemma hos mig. För på lördag så var det extra ett år sedan denna underbara pojken kom in i mitt liv <3 :D

4. På söndag ska det värmas upp, "The big pepp-talk". Då drar det igång, smygstarten på Nolle-P! :D


Ska bli bättre på att updatera, puss hej xoxo Rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards