Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av rossakanin - 21 augusti 2012 06:18

Jaha, då var det igång! Nolle-P! Från och med igår så var jag nollan. I skolan så var det mest introduktion och information om LIU och om Lärar programmet.

På kvällen så hade vi Grillning i folkparken med halv kasst och hel grymt. Det var kul träffade det flesta andra som också ska läsa grundlärare förskola, fritidshem och F-3. Dom som ska läsa mot högre årskurser har jag inte träffat än men det kommer väl tror jag. Idag så har jag även köpt Nolle-P bandet. Med Nolle-P bandet så får man gå på fin och full sittningen och playsation i linköping.

Imorgon så börjar kurserna och så ska jag aktivera mitt LIU ID. På kvällen så är det förfest på gripen och sen pulsfesten med tema grönt. Grönt av alla färger, jag har typ inget grönt i min garderob :P

Men nu ska jag ut och gå och sen till skolan, pusshej xoxo <3

Ovido - Quiz & Flashcards