Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av rossakanin - 19 augusti 2012 15:49

Kom precis hem från smygstarten på av Nolle-P och sitter och dricker kaffe framför datorn. Smygstarten var ganska kul, det verkar i alla fall vara roligt folk som jag kommer att gå med. Jag tror att Nolle-P kommer att bli jätte kul och jag är jätte taggad. Jag ska nog köpa ett Nolle-P band i alla fall, jag kommer nog att tjäna på det i längden och om jag inte köper ett så missar jag ju fulsittningen och det vill jag ju inte.


Nu ska jag chilla i solen ett tag sen ska jag ringa till älsklingen och bestämma hur resten av kvällen ska se ut :P

Av rossakanin - 19 augusti 2012 12:17

En helt underbar kväll igår, mys med världens bästa pojkvän på våran ett års dag! När han kom från jobbet så hade jag fixat levande ljus, varsin pizza, coca cola till älsklingen som jobbar idag, vin till mig och efterrätt till oss båda. För mig blev det en husets special, som är med bearnaise, oxfilé och färska champinjoner. Älskling fick en calzone med extra ost och skinka. Till Efterrätt så blev det brownie med chockladkräm ovanpå, den var hur god som helst! Till maten blev det först fotboll och sen en film. Vi såg This means war och den var jätte bra.


Nu på morgonen så har jag gått min vanliga morgonpromenad och unnat mig en springtur. Idag så ska jag snart iväg och smygstarta min nolle-p som börjar imorgon och sen hem och sova hos älsklingen.


Hade det så bra pusshej xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards