Alla inlägg under mars 2013

Av rossakanin - 25 mars 2013 06:39

Påväg mot min undergång!! Ska gå till Druvan och få leka mänsklig planka i 1,5 timmar! Ska tydligen få in 4 eller 6 skruvar i tandköttet, är det inte redan tillräckligt med metall i min mun?

Sen måste man klara av att gå till skolan också :/

Av rossakanin - 22 mars 2013 16:22

Bokade idag in en anställningsinterjvu med my academy tills på torsdag! My academy är ett företag som erbjuder läxhjälp och jag ska alltså kanske börja jobba som pegagog för dem på kvällstid! Snacka om ett perfekt jobb för en lärarstudent!

Idag är det dessutom fredag och min hemtenta är sedan länge klar och inskickad! En härligt känsla!

Sitter just nu på Friskis och väntar på ett aerobics pass. Efter det så ska jag hem och baka en jätte smaskig paj till mig och mina föräldrar. Och efter det så väntas en kväll av fredagsmys, ett glas vit, en chokladkaka och landskamp på tv.

SNACKA OM EN BRA DAG! xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 21 mars 2013 20:58

Jag känner mig faktiskt nöjd med mina tenta svar. Det har gått en hel dag utan att jag har känt ångest över att det inte känns rätt. Jag är stolt och känner att det här är det arbete som jag vill skicka in morrn.

Av rossakanin - 20 mars 2013 22:23

Suttit och stirrat på hemtentorna i snart en timma, men ändå så hittar jag inget som behöver ändras på. De små ändringarna som jag försöker göra ändrades tillbaka igen efter typ en minut. Neej, skiter i det för idag, jag går och lägger mig istället, så kanske jag ser de felen jag förmodligen har gjort imorrn!

Spinning passet var helt fantastiskt, snacka om härligt att äntligen få röra på sig. Det har förekommit än hel del sittande framför datorn den senaste veckan och jag tror inte att min kropp mår så bra av det.

Ska sova nu, hade bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 20 mars 2013 16:53

Härlig känsla att bli klar med en fem dagars tenta på bara tre dagar. Kommer säkert att pilla i den in i det sista med det känns inte så jag vill ändra något i den. Nu ska jag unna mig ett spinningpass!

Av rossakanin - 18 mars 2013 22:10

Här är jag, en liten rossakanin som precis ska skriva hemtenta. Jag tänkte låta dig följa mitt på vägen, dag för dag!

Idag var dag 1, dock så fick vi inte börja förän vid kl 15:58, när frågorna kom upp på it's learning! Jag har idag bara ägnat mig åt förarbete. Jag började med att lägga mitt arbetsschema för veckan och gjorde en mind-map för varje fråga.

Det känns som en ganska simpel tentamen, jag har nog jagat upp mig i onödan. Det här ska jag nog reda ut, eller det kändes som om jag gjorde det redan idag. Nu handlar det bara om att formulera det i en text också!

Av rossakanin - 15 mars 2013 16:21

Sitter just nu på Friskis och väntar på att passet ska dra igång.

Efter det blire fredagsmys med svärmor och honeybuns. Jag står för både mat och tillverkningen av maten. Snacka om kul, jag älskar att laga mat och framför allt till någon annan. Efter maten blir det mys, vin, mörk chili choklad och ev chips.

Har varit och fräschat upp håret lite hos frisören, så nu känner det inte slitet och förstört längre :D

Men ha det bra sötnosar xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 15 mars 2013 02:14

Ligger vaken mitt inatten! Vad är det för fel på mig, jag kan inte sova, jag är för uppspelt över så många saker!

1. Jag är sjukt laddad inför hemtentan. Det känns som jag har så mycket att ge och jag är sjukt fet redo. Känner att jag vill få det gjort så man kan lämna den bakom sig och avklarad!

2. Imorrn är det fredag och jag har många roligheter planerade. Jag älskar fredagar. Först lite av det vanliga köret med plugg och promenad, sen ska jag gå och klippa mig. Sen är fdet Aerobics med PA! Efter det så blir det fredagsmys, om det så är det sista jag gör! Då blire god middag och mys med min honeybuns och pappi! Vi ska äta fläskfile med klyftpotatis, bearnaise sås, vitlöksbröd och god sallad. Éfter det så blir det mörk chili choklad med ett glas vit och kanske lite grill chips också :p

3. Är dessutom taggad inför lördagens roligheter med både ett step pass och Discospinn! Friskis anordnar något som dom kallar för Discospinn. Det är som ett vanligt spinning pass fast med tema 70-tal. Det innebär 70-tals musik och 70-tals utklädnad. Pappa och jag har till och med gjort egna flower-power tröjor!

Neej, men om jag sover nu så blire idag snabbare, xoxo rossakanin <3a

Ovido - Quiz & Flashcards