Alla inlägg under mars 2013

Av rossakanin - 13 mars 2013 22:33

Trött efter en heldags pluggande, men nu ska jag sova och samla kraft för att orka plugga imorrn också. Men gud vad jag är taggad inför måndag då det faktiskt börjar. Känner mig jätte förbered och redo och det är ändå fyra dagar av pluggande kvar.

Imorrn så ska jag fortsätta med pluggandet, jag har dessutom ett seminarium och ett spinningpass som jag gärna vill gå på.

Nu orkar jag helt enkelt inte skriva mer och mina ögonlock känns som blyklumpar! God natt, xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 13 mars 2013 22:33

Trött efter en heldags pluggande, men nu ska jag sova och samla kraft för att orka plugga imorrn också. Men gud vad jag är taggad inför måndag då det faktiskt börjar. Känner mig jätte förbered och redo och det är ändå fyra dagar av pluggande kvar.

Imorrn så ska jag fortsätta med pluggandet, jag har dessutom ett seminarium och ett spinningpass som jag gärna vill gå på.

Nu orkar jag helt enkelt inte skriva mer och mina ögonlock känns som blyklumpar! God natt, xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 13 mars 2013 19:43

Gick upp vid åtta tog morgonpromenad och åt frukost. Sen 9-12 plugg, 12-12:10 Lunch, 12-14 plugg sen en PW och lite chillaxing till 16:30. Träna 17:30-18:30 sen middag vid 19! Där har ni min dag hittills! Nu väntas lite variation på vardagen, jag tänkte plugga lite! Hämta pappi på Friskis, sen plugga lite till. Det krävs mycket innan en Tenta-P, men gud vad man lär sig mycket! :D

Av rossakanin - 12 mars 2013 16:32

Jo då, redovisningen gick ändå ganska bra tycker jag. Vi fick bra feed-back i alla fall :D

Nu blire lite plugg innan friskis :D

Av rossakanin - 12 mars 2013 10:04

Ja, det är nog bara det som min dag kommer att bestå av idag. Nu först ska jag iväg och träffa gruppen, sen ska vi ha redovisning mellan 13:00-17:10! Snacka om länge, tur att det inte bara är vi som ska prata :p

Efter det ska jag upp till friskis och köa ett medel puls pass med Micke. Det börjar inte förrän vid 19, så hinner plugga lite på Friskis innan :D

Sen blire hem för mer plugg :p

Av rossakanin - 11 mars 2013 15:02

Efter en heldag i skolan så blir det äntligen dags, FRISKIS! Lycklig tjej! Dags för att koppla av med ett Aerobics pass. Idag blir det att gå ut till ingelsta, men det är skönt med en promenad :D

Hör av mig mer sen, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 9 mars 2013 19:13

Gick till cromwell för att se lite fotboll! En smirnoff, en cider, en öl och en snakebite senare så känner man värsta party känslan!

Av rossakanin - 9 mars 2013 17:12

Först idag blev det en PW och lite plugg. Efter det så åkte jag, mamma och pappa hem till min käre bror för en kopp kaffe. Vi fick dessutom träffa den omtalade Della. Och herre gud vilken trevlig tjej! Och min bror bara lyser i hennes närvaro, så himla härligt att se! Är jätte glad för hans skull och det ska bli jätte kul att lära känna henne bättre.

Efter det, ett Step pass på Friskis med Rikard, alltid lika kul! Och nu är jag och ser på fotboll på cromwell, snacka om en NICE lördag!

Hoppas er lördag också blir lyckad! xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards