Alla inlägg under mars 2013

Av rossakanin - 8 mars 2013 08:21

Jag är precis ute på min morgonpromenad och jag måste bara säga det. Vilket väder! Det är vår nu!

Av rossakanin - 7 mars 2013 12:55

Vi fick avslag på vårt första förslag på grupparbete och arbetade fram ett nytt förslag sen i går när vi nästan var klara så fick vi avslag på det också. Men efter att ha pratat med Maria idag så hittade vi en vinkling som gör att vi kan använda vårt förslag nummer två! Gud vad skönt! Nu känns det som vårt arbete är räddat!!

Idag så började min dag vid klockan 6, eftersom jag hade föreläsning vid 8:15. Nu sitter jag och min grupp och jobbar på vårt arbete.

Efter det så är det äntligen dags, då får jag efter en veckas väntan äntligen min Sebastian-tid! Gud vad mysigt, och väl behövligt, har så sjukt stor Sebastian abstinens!

Hade bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 6 mars 2013 23:13

Varit uppe tidigt hela veckan och ska upp tidigt imorrn också! Ska till Sebastian innan skolan för avlastning av diverse saker.

Känner att jag har varit produktiv i dag, jag har ju faktiskt läst 100 sidor i undervisa i samhället och hittat massor fakta till grupparbetet och dessutom hunnit med ett spinning pass! Detta resulterade i en trött tjej som nu ska sova för att orka upp vid 6:20 imorrn!

Pusshej och god natt xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 5 mars 2013 08:05

Sitter i skolan och väntar på föreläsning om välfärd. Efter det så ska jag grupparbeta med gruppen. Hoppas vi hinner med mycket och får mycket gjort så vi hinner klart.

Efter det så ska jag på en anställningsinterjvu för ett smmarjobb och jag är as taggad! Det ska bli jätte kul och jobbet är något som jag tror passar mig as bra. Det känns faktiskt bra och jag tror att jag är vad dom söker. Vi får hålla tummarna :D

Önska mig lycka till, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 4 mars 2013 17:57

Jaha, vad ska man säga? FRISKIS! Kärlek, kärlek och åter kärlek! Sitter här och väntar på passet ska börja och finns det något så underbart. Idag är det intensiv jympa med Roger K. Skönt att få ta ut sig så totalt och blir så trött att man nästan vill spy. ÄLSKART!

Efter det så ska jag hem och plugga lite till och sen så kommer för hoppningsvis min älskling till mig och myser! Underbart, har längtat hela helgen! Saknar honom så jag tror jag dör!

Ha det bra nu, sötnosar xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 1 mars 2013 15:56

Inte så hemskt som det låter, min älskling ska bara upp till Stockholm över helgen och hälsa på sin syster. Själv så ska jag ha mammimys ikväll efter det att jag har tränat och skjutsat svärmor till åby.

Jag ska laga mat till mig och mammi ikväll. Det blir fläskfile och potatisgratäng med bearnaisesås och sallad och vitlöksbröd till. Kanske till och med lyxar till det med ett glas vit eller två :p

Ha det bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 1 mars 2013 15:56

Inte så hemskt som det låter, min älskling ska bara upp till Stockholm över helgen och hälsa på sin syster. Själv så ska jag ha mammimys ikväll efter det att jag har tränat och skjutsat svärmor till åby.

Jag ska laga mat till mig och mammi ikväll. Det blir fläskfile och potatisgratäng med bearnaisesås och sallad och vitlöksbröd till. Kanske till och med lyxar till det med ett glas vit eller två :p

Ha det bra xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards