Alla inlägg den 3 februari 2013

Av rossakanin - 3 februari 2013 16:23

Jahopp, då kommer en summering av helgen!

På fredagseftermiddagen så körde jag aerobics med bästa PA och det är ju lika underbart varje vecka, älskar aerobics alltså! Efter aerobicsen så åkte vi hem till Annika och Robban för pizza kväll. Jag tog huset special med fläskfile, bearnaise och champinjoner, as gott! Efter det såg vi på spåret och på skavlan innan mormor och morfar skulle åka hem. Efter det så drack vi vin, spela spel och så provade vi den nya marabou smacken, dröm krsp. Den var riktigt god men marabou salt laktris var godare, tycker jag i alla fall!

Lördagen börjades också med aerobics, den här gången med Johan R. Det var kul men jag föredrar ändå PA och Johan brukar hålla till på ingelsta och jag gillar inte ingelsta lokalerna! Hur som helst, efter träningen så åkte vi till Matsa för att se man.utd - fullham. Efter det åkte vi hem till Åsa och myste.

Idag började jag med att gå på gudstjänst. Det var skönt faktiskt. Efter det åkte jag, Sebastian och Sammy och spelade bowling. Det gick bra för mig, jag snittade 100 per serie! Nu ska jag med min älskling till olearys och se första halvleken av Liverpool - City. Sen blir det hem och ta det lugnt.

Men Liverpool - Manchester City, en skapligt match! Tror dock att City vinner, tyvärr!

Ska dra nu, hade bra! xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 3 februari 2013 16:23

Jahopp, då kommer en summering av helgen!

På fredagseftermiddagen så körde jag aerobics med bästa PA och det är ju lika underbart varje vecka, älskar aerobics alltså! Efter aerobicsen så åkte vi hem till Annika och Robban för pizza kväll. Jag tog huset special med fläskfile, bearnaise och champinjoner, as gott! Efter det såg vi på spåret och på skavlan innan mormor och morfar skulle åka hem. Efter det så drack vi vin, spela spel och så provade vi den nya marabou smacken, dröm krsp. Den var riktigt god men marabou salt laktris var godare, tycker jag i alla fall!

Lördagen börjades också med aerobics, den här gången med Johan R. Det var kul men jag föredrar ändå PA och Johan brukar hålla till på ingelsta och jag gillar inte ingelsta lokalerna! Hur som helst, efter träningen så åkte vi till Matsa för att se man.utd - fullham. Efter det åkte vi hem till Åsa och myste.

Idag började jag med att gå på gudstjänst. Det var skönt faktiskt. Efter det åkte jag, Sebastian och Sammy och spelade bowling. Det gick bra för mig, jag snittade 100 per serie! Nu ska jag med min älskling till olearys och se första halvleken av Liverpool - City. Sen blir det hem och ta det lugnt.

Men Liverpool - Manchester City, en skapligt match! Tror dock att City vinner, tyvärr!

Ska dra nu, hade bra! xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards