Alla inlägg den 5 februari 2013

Av rossakanin - 5 februari 2013 19:51

Nu äntligen! Ny dator en, enkel en! Nu är jag redo för hemtenta och övriga studier! Jag valde att döpa den till Dixie, efter Hart of Dixie, min favorit serie för tillfället!

Den här datorn ska bli min vändpunkt! Från och med nu ska jag bli mer strukturerad och organiserad! Känner mig taggad!

Av rossakanin - 5 februari 2013 12:43

Morgonen börjar med en promenad och läsa 45 sidor om livs frågor. Efter det så åkte jag ner till skolan och sitter just nu med bästa gruppen, grupp E!

Snart är det är det föreläsning. Sen möta upp Honey buns och köpa en ny dator till mig. Efter det så är det dags, FRISKIS! Intervall Flex, nu kör vi! Underbart! Och kvällen avslutas med mys hos min honeybuns, ännu mer underbart!

Hade det bra, xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards