Alla inlägg den 4 februari 2013

Av rossakanin - 4 februari 2013 20:24

Snacka om underbart! Vilken glädje, lycka och värme! Det spelar ingen roll om man är tjock, small, tunn eller biff, på friskis är alla lika välkomna. Man behöver inte vara rädd för att komma i otakt eller inte orka alla armhävningar, det är ingen annan som bryr sig!

Stor kärlek till er, min lilla friskis familj xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 4 februari 2013 00:13

*Baserad på en händelse i mitt eget liv.

Rossakanin (guess who? :p), honeybuns och samsam yamyam skulle gå och spela bowling. Bowlingen går bra och dom har trevligt tillsammans. Sen när de nästan har spelat alla fyra serier och snart gå ska hemåt, så ringer honeybuns pappa (rörmokar Per) och erbjuder skjuts. Det var då som det skit sig ordentligt för rossakanin.

"Vänta nu, ni har druckit alkohol båda två, så det betyder att jag måste köra hem våran bil, men jag sa ju precis att jag skulle åka med rörmokar Per!" Utbrister rossakanin förtvivlat.

"Hur tänker du nu?" Undrar honeybuns.

"Ja, vi har ingen bil, vi gick ju hit!" Tillade samsam yamyam.

Och rossakanin fick skämmas. Till råga på det så förlorade hon dessutom på bowling! Ingen bra dag för rossa kaniner.

Ovido - Quiz & Flashcards