Alla inlägg den 8 februari 2013

Av rossakanin - 8 februari 2013 14:07

Då var veckans skolarbete avslutat och nu väntas det helg! Känns skönt faktiskt, dock så har jag fullt upp hela helgen. Ska hjälpa till på konståkningstävlingen så fårse om jag hinner blogga så mycket, men ska försöka hinna med minst en summering av dagarna i alla fall!

Xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 februari 2013 14:07

Då var veckans skolarbete avslutat och nu väntas det helg! Känns skönt faktiskt, dock så har jag fullt upp hela helgen. Ska hjälpa till på konståkningstävlingen så fårse om jag hinner blogga så mycket, men ska försöka hinna med minst en summering av dagarna i alla fall!

Xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 februari 2013 07:10

Klockan 6:00 blev det att gå upp och börja dag. Ska nämligen till Druvan igen för att fixa med min tandställning, den vill också vara fredagsfin!

Efter det så ska jag gå hem och plugga lite. Sen vid två ska jag iväg igen. Upp till och hjälpa mammi med att bära saker till tävlingen.

Vid 16:30 smäller det! Aerobics med PA, äntligen! Är as taggad, går bara och längtar.

Kvällen avslutas på bästa möjliga sätt, hemma hos honeybuns med massa fredagsmys.

Det låter som det här kan bli en bra fredag!

Hade bra, xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 februari 2013 07:10

Klockan 6:00 blev det att gå upp och börja dag. Ska nämligen till Druvan igen för att fixa med min tandställning, den vill också vara fredagsfin!

Efter det så ska jag gå hem och plugga lite. Sen vid två ska jag iväg igen. Upp till och hjälpa mammi med att bära saker till tävlingen.

Vid 16:30 smäller det! Aerobics med PA, äntligen! Är as taggad, går bara och längtar.

Kvällen avslutas på bästa möjliga sätt, hemma hos honeybuns med massa fredagsmys.

Det låter som det här kan bli en bra fredag!

Hade bra, xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 februari 2013 01:24

Jag ska ju upp tidigt imorrn, så vad hade jag väntat mig :p blir alltid så här! Men idag är det faktiskt inte mitt fel. Jag somnade skönt, tills det att mina föräldrar skulle gå och lägga sig. Kunde inte somna om efter det. Jaja, ska försöka sova det 4,5 timmarna som är kvar tills det att man ska upp, god natt <3

Ovido - Quiz & Flashcards