Alla inlägg den 21 februari 2013

Av rossakanin - 21 februari 2013 19:36

Ikväll blire fotboll med Bunsie, Sandy och massa annat folk. Stålis fyller 60 år idag så de andra har firat honom med lite mat och så. Sen kommer järn gänget lagom till matchen sen!

Ser inte bra ut för Liverpool. Eftersom Zenit vann i första mötet med 2-0, så måste Liverpool vinna med minst tre mål för att hålla sig kvar.

Hoppas det går vägen, inte minst för att rädda stämmningen för kvällen. Att Liverpool förlorar är en RIKTIG party-dödare :p

Vi hörs xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 21 februari 2013 15:31

Jag känner nu att jag inte är så frisk så jag trodde imorse. Seriöst, hur mycket vätska kan en tjej ha i kroppen? Ögonen rinner, näsan är som en vatten kran och jag kissar som än fontän! Det är ju tur att man har lite att ta ifrån annars skulle jag ha torkat ut vid det här laget.

Av rossakanin - 21 februari 2013 07:53

Ja, äntligen! Idag känner jag 99,7 % frisk! Ska vänta ut dom där sista 0,3 % och då, Bang! Friskis time!

Just nu så är jag på väg till Campus för föreläsning om demokrati och politik. Efter det ska jag svänga förbi mamma och pappa och hämta upp lite böcker jag behöver. Sen ska jag hem till Sebastian och skriva begreppslista. Ikväll är det fotboll på olearys. Returmöte Liverpool-Zenit!

Ha en bra torsdag nu! xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards