Alla inlägg den 1 april 2013

Av rossakanin - 1 april 2013 09:54

Jag gjorde för två veckor sedan en lista med 100 saker som jag vill göra innan i jag dör. En av dom sakerna på listan var att lära mig att dricka röd vin. Efter att ha berättat det för min svärmor, så fick jag igår kväll en intensiv kurs. Det gick ganska bra, fick i mig 1,5 glas på 7 timmar och sista halv glaset smakade nästan gott! So I'm getting there!

Förutom att dricka 1,5 glas röd vin, hann jag dessutom utklassa honey buns, svärmor och sam sam yam yam på poker! I'm on fire!

Svärmor bjöd dessutom på kyckling gryta med ris och hallon/saltlakris och citron/saltlakris glas till efterätt. Både två var jätte gott!

Igår kväll var jätte trevlig, så tack snälla svärmor för att vi gick komma <3

Nu ska jag plugga lite, xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 1 april 2013 09:54

Jag gjorde för två veckor sedan en lista med 100 saker som jag vill göra innan i jag dör. En av dom sakerna på listan var att lära mig att dricka röd vin. Efter att ha berättat det för min svärmor, så fick jag igår kväll en intensiv kurs. Det gick ganska bra, fick i mig 1,5 glas på 7 timmar och sista halv glaset smakade nästan gott! So I'm getting there!

Förutom att dricka 1,5 glas röd vin, hann jag dessutom utklassa honey buns, svärmor och sam sam yam yam på poker! I'm on fire!

Svärmor bjöd dessutom på kyckling gryta med ris och hallon/saltlakris och citron/saltlakris glas till efterätt. Både två var jätte gott!

Igår kväll var jätte trevlig, så tack snälla svärmor för att vi gick komma <3

Nu ska jag plugga lite, xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards