Alla inlägg den 21 april 2013

Av rossakanin - 21 april 2013 22:23

Bara två dagar kvar! Två ynka dagar kvar, sen lämnar jag mina dagar som tonåring bakom mig.

Då är det dags att jag börja göra sådan där vuxna saker som till exempel; använda hemskt fula ord när något inte blir som jag vill. Dricka röd vin och tycka att t.o.m första glaset är gott. Lyssna på rix fm på radion, ÖVERALLT! Och tycka att det är skönt att sitta i soffan och göra ingenting. Nej, det känns inte riktigt som jag! Jag är och kommer nog alltid att vara en liten tonårsflicka innest inne. Men med tiden kommer den tonårsflickan börja fatta fler mogna och vuxna beslut.

Av rossakanin - 21 april 2013 17:59

Började dagen klockan 7, med att skjutsa min älskling till hans tryckkortsutbildning. Sen hem för morgonpromenix och frukost. Efter det så jobbade jag med på att fin putsa min VFU uppgift till tisdag. Sen blev det gudstjänst och det följdes av en runda med reklamen. En produktiv dag som nu avslutas med Liverpool - Chelsea på o'learys, nice! :D

Av rossakanin - 21 april 2013 07:12

Gick upp tidig idag för att skjutsa min älskling till sin tryckutbildning. Efter det så ska jag till kyrkan, jobba med min VFU uppgift, gå ut med reklamen, ta en springtur och sen ska jag iväg med min älskling och Markus och se på Liverpool.

Vi hörs senare xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards