Alla inlägg den 4 april 2013

Av rossakanin - 4 april 2013 21:08

Kom på att jag glömde bilderna på mina ny förvärv! :p

Glöm inte tycka till; vita eller röda block ljus till ljusstakarna?

Av rossakanin - 4 april 2013 11:56

Tänkte posta upp lite ny förvärv som jag har gjort!

Solglasögonen blev jag så förälskad i, DOM ÄR ROSA! och eftersom älsklingen förstörde mina så tyckte jag att jag behövde nya! :p

Ljusstakarna köpte jag igår, men kunde inte bestämma vilken färg jgskulle ha på tillhörande block ljus. Kommentera gärna vad ni tycker, vita eller röda?

Med vänliga hälsningar rossakanin xoxo <3

Av rossakanin - 4 april 2013 11:56

Tänkte posta upp lite ny förvärv som jag har gjort!

Solglasögonen blev jag så förälskad i, DOM ÄR ROSA! och eftersom älsklingen förstörde mina så tyckte jag att jag behövde nya! :p

Ljusstakarna köpte jag igår, men kunde inte bestämma vilken färg jgskulle ha på tillhörande block ljus. Kommentera gärna vad ni tycker, vita eller röda?

Med vänliga hälsningar rossakanin xoxo <3

Ovido - Quiz & Flashcards