Alla inlägg den 20 april 2013

Av rossakanin - 20 april 2013 11:19

As härligt lördag! Började med sovmorgon ändå till nio. Sen efter morgon promenixen så tog jag itu med tvätt och disk.

Just nu sitter jag på Friskis och väntar på ett Step pass med Rikard.

Älsklingen är på tryckkortsutbildning, men sen när han kommer hem ska vi ha lördagsmys. Ett glas vin, grillad fläskfile med klyftpotatis, god sallad, vitlöksbröd och bearnaise sås, det kallar jag en helt awesome lördagskväll!

Nu ska jag träna järnet xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 20 april 2013 11:19

As härligt lördag! Började med sovmorgon ändå till nio. Sen efter morgon promenixen så tog jag itu med tvätt och disk.

Just nu sitter jag på Friskis och väntar på ett Step pass med Rikard.

Älsklingen är på tryckkortsutbildning, men sen när han kommer hem ska vi ha lördagsmys. Ett glas vin, grillad fläskfile med klyftpotatis, god sallad, vitlöksbröd och bearnaise sås, det kallar jag en helt awesome lördagskväll!

Nu ska jag träna järnet xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards