Alla inlägg den 8 april 2013

Av rossakanin - 8 april 2013 21:05

Naw, min älskade lilla honeybuns är sjuk. Stackars älskling! Det får bli en mys kväll i soffan framför United och samla kraft!

Av rossakanin - 8 april 2013 18:14

Är just nu påväg till friskis, kan inte vara annat än lycklig! :D Idag är det intensiv jympa på schemat, tagga, tagga, tagga!

Efter det så ska jag hem till Bunsie och se united och mysa!

Hade bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 april 2013 08:14

Ute på min dagliga morgonpromenix och jag blir så lycklig när jag ser den strålande solen. Det börjar bli vår, äntligen! Jag hörde att i år så hade vi den kallaste mars månad på 50år!

Idag så ska jag först till skolan, för del 2 av forntids föreläsningen i fredags och lite grupparbete. Sen ikväll så blir det intensiv jympa på friskis. Kvällen kommer avslutas med att titta på när United krossar City! Sen hem till min älskade honeybuns.

En sjukt bra dag väntar alltså på mig, hade bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 april 2013 08:14

Ute på min dagliga morgonpromenix och jag blir så lycklig när jag ser den strålande solen. Det börjar bli vår, äntligen! Jag hörde att i år så hade vi den kallaste mars månad på 50år!

Idag så ska jag först till skolan, för del 2 av forntids föreläsningen i fredags och lite grupparbete. Sen ikväll så blir det intensiv jympa på friskis. Kvällen kommer avslutas med att titta på när United krossar City! Sen hem till min älskade honeybuns.

En sjukt bra dag väntar alltså på mig, hade bra xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards