Alla inlägg den 19 april 2013

Av rossakanin - 19 april 2013 16:13

Eller inte egentligen blogg torka utan jag har varit så sjukt upptagen med min VFU, att jag inte har haft tid. Det har varit flera gånger under veckan som jag har känt "åh gud, det måste skriva på bloggen, sen när jag har tid". Men det där sen när har tid har aldrig kommit. Men ska försöka bättra mig till nästa vecka.

Jaha, var ska jag börja då? VFUn då! Jag är nog i den mest underbara av klasser. De bara bubblar av nyfikenhet och energi. Jag var ju där en vecka i höstas och det är så underbart att se hur mycket alla barnen har utvecklas. De har ju verkligen lärt sig hur mycket som helst! Kul att se.

Vad är på gång annars då? Jo, mina föräldrar är i Jämtland och firar min morbror som fyller 60 nu i helgen. Det betyder; Anna = katt vakt = ensam :(. Men som tur är så har jag ju världens bästa pojkvän som är hemma hos oss och håller mig sällskap, hur mysigt som helst.

Ja, det är väl det bloggar mer ingående om dagen senare ikväll, nu blire aerobics med PA! :D xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards