Alla inlägg den 7 april 2013

Av rossakanin - 7 april 2013 22:53

Känner att jag har varit lite dålig på att uppdatera denna helg. Och eftersom jag vill att ni ska veta alla dumheter som jag sysslar med, så kommer här en liten snabb summering;

Fredag: Började med en föreläsning om forntiden, som var hur bra som helst! Klockren föreläsare! Efter det så träffades jag och min studie grupp för att arbeta med en uppgift. Sen ett medel pass på Friskis med Marie och inte så mycket att säga där! Friskis är alltid Friskis och Friskis är bara bäst! Sen på kvällen så gick jag på bio med Tova, men det tror jag att jag har skrivit om så vi hoppar till lördag! :P

Lördag: Började på friskis och Step med Rikard, perfekt uppvärmning för kvällens roligheter! I lördags var jag nämligen på 25-års fest. Den var jätte lyckad och uppskattad av Jonathan (25-åringen). En fantastisk kväll med mycket skratt och jätte trevliga människor! Tack för att jag fick vara delaktig i detta och grattis igen Jonathan!

Söndag: Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Jag har sorterat och delat ut reklam, varit på rund vandring på Löfstad slott (för grupparbetet) och vilat mig!

Nu ska jag sova xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards