Alla inlägg under februari 2013

Av rossakanin - 20 februari 2013 17:33

Lyckades ta mig ur sängen och upp till Euro Bowl. Go Gustafsons!:D

Haha, rossakanin, Pelle rörmokare och honeybuns väl uppe på Euro Bowl. Honeybuns känner sig varm och tar av sig sin tjock tröja och märker att han har sin t-shirt upp och in! Nog är han snygg i det mesta men det såg bättre ut efter det att han hade smygit bakom hörnet och vänd på den :p

Av rossakanin - 20 februari 2013 16:10

Känner att jag börjar bli bättre. Morgon promenaden idag kännde inte så tung som i förgår och jag känner att jag har lite mer ork. Kanske blir träning imorrn om vi har tur.

Annars så har jag mest vilat mig idag.
Ha det bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 19 februari 2013 16:54

Gud vad jag ogillar att vara sjuk! Har massa energi i kroppen som bara vill ut. Men kroppen känns så tung så att jag inte kan röra den och så fort jag försöker så börjar jag bara hosta och få ont i huvudet! Inte kan jag gå till Friskis heller, det här kommer bli en lång vecka!

En positiv sak är att man kommer långt med skolarbatet, alltid något! Och det finns faktiskt dom som har det värre. Tänker på de som känner så här jämt, stackars er! Till alla er, hoppas ni också får bli friska!

Av rossakanin - 18 februari 2013 18:56

Inte bra, inte bra, INTE OKEEJ! Jag tror jag håller på att bli sjuk! Jag som hade planerat många roliga träningspass den här veckan! Hoppas jag blir bättre, senast i morrn, annars vet jag någon som blir arg!!! Arghh!

Av rossakanin - 18 februari 2013 15:05

Ja, rubriken säger allt! Snacka om bra dag. Idag har jag dessutom varit tillsammans i 1,5 år!

Just nu sitter jag på seminarium, eller det har inte börjat än, sen blire mys igen!

Ha det bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 17 februari 2013 17:40

Det gick as smidigt och tog bara två timmar. Två timmar! I detta snöslasket, förstå hur lätt och smidigt det kommer att gå sen när det är barmark och jag har kommit in i det lite mer. Lätt förtjänat pengar om du frågar mig och en skön promenad på köpet.

Nu är det bara 1,5 timmar kvar till dagens högpunkt! YOGA! Snacka om underbart! Yoga är tillbaka på Friskis! LYCKLIG TJEJ! :D

Av rossakanin - 16 februari 2013 11:25

Sitter på friskis och väntar på att passet ska dra igång! Lördag betyder step! Mamma, pappa och jeanette är med mig idag, kul, kul!

Sen idag blir det hem en sväng och sen att skjutsa svärmor till Åby.

Nu är träningsdags, pusshej xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 15 februari 2013 14:33

Började dagen en lång promenad, var ute i 50 minuter, riktigt skönt. Sen lite frukost och sen har jag pluggat. Men nu har jag pluggat klart för den här veckan och tar helg. Helgen börja på ett av det bästa ställena i världen, på Friskis!! Aerobics med PA, riktigt nice! Sen hem lite snabbt och sen ska jag och honeybuns till ett par kompisar och ha spelkväll, det blir nog as kul!

Alla hjärtans dag blev helt magisk, först Texas sen, fotboll och moijto på cromwell, helt fantastiskt! Honeybuns, tack för en underbar kväll och tack för att du förgynner mitt liv. Du är helt fantastisk! <3

Ovido - Quiz & Flashcards