Alla inlägg under februari 2013

Av rossakanin - 10 februari 2013 19:15

En trött rossakanin kommer hem ifrån ishallen. Nu blir det först lite mat och sen ska jag ta mig en lång och härlig promenad. Det blev ju ingen träning idag, så det får bli en längre promenad och ett pass stryka plus stretch

Av rossakanin - 10 februari 2013 19:15

En trött rossakanin kommer hem ifrån ishallen. Nu blir det först lite mat och sen ska jag ta mig en lång och härlig promenad. Det blev ju ingen träning idag, så det får bli en längre promenad och ett pass stryka plus stretch

Av rossakanin - 10 februari 2013 13:52

Har nästan spenderar en hel helg i ishallen och man känner att man inte är vad man en gång var. Man fryser som en liten hund utan päls! Då märker man hur kall blodig man har blivit på äldre dagar.

Men gud vad, jag har saknat den här atmosfären. Bara att andas den har luften igen, känns helt fantastiskt. Har saknat folket här, de som en gång var som en familj. Många av dom känns som det än i dag.

Xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 9 februari 2013 09:37

Idag är det lördag och det betyder STEP! Snacka om kul! Det är bästa Rikard som har passet och han är så sjukt pepp och motiverande. Om du någon gång har lust att prova, gör det, jag rekommenderar det verkligen.

Efter Step ska jag upp till ishallen och hjälpa till på tävlingen. Idag så blir det nog mest att hjälpa till i kiosken och kanske skjutsa folk. Blir nog där hela dagen, ändå tills halv sju, fårse om det blir något inlägg eller lite bilder ikväll sen!

Hade det bra, xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 9 februari 2013 09:37

Idag är det lördag och det betyder STEP! Snacka om kul! Det är bästa Rikard som har passet och han är så sjukt pepp och motiverande. Om du någon gång har lust att prova, gör det, jag rekommenderar det verkligen.

Efter Step ska jag upp till ishallen och hjälpa till på tävlingen. Idag så blir det nog mest att hjälpa till i kiosken och kanske skjutsa folk. Blir nog där hela dagen, ändå tills halv sju, fårse om det blir något inlägg eller lite bilder ikväll sen!

Hade det bra, xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 februari 2013 14:07

Då var veckans skolarbete avslutat och nu väntas det helg! Känns skönt faktiskt, dock så har jag fullt upp hela helgen. Ska hjälpa till på konståkningstävlingen så fårse om jag hinner blogga så mycket, men ska försöka hinna med minst en summering av dagarna i alla fall!

Xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 februari 2013 14:07

Då var veckans skolarbete avslutat och nu väntas det helg! Känns skönt faktiskt, dock så har jag fullt upp hela helgen. Ska hjälpa till på konståkningstävlingen så fårse om jag hinner blogga så mycket, men ska försöka hinna med minst en summering av dagarna i alla fall!

Xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 8 februari 2013 07:10

Klockan 6:00 blev det att gå upp och börja dag. Ska nämligen till Druvan igen för att fixa med min tandställning, den vill också vara fredagsfin!

Efter det så ska jag gå hem och plugga lite. Sen vid två ska jag iväg igen. Upp till och hjälpa mammi med att bära saker till tävlingen.

Vid 16:30 smäller det! Aerobics med PA, äntligen! Är as taggad, går bara och längtar.

Kvällen avslutas på bästa möjliga sätt, hemma hos honeybuns med massa fredagsmys.

Det låter som det här kan bli en bra fredag!

Hade bra, xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards