Alla inlägg under februari 2013

Av rossakanin - 14 februari 2013 08:58

Glad alla hjärtans dag allihopa! Det här är absolut världens bästa dag! En dag som helt och hållet bygger på kärlek! Och den ska tillbringas med de personer som betyder allra mest.

Själv så ska jag tillbringa mig alla hjärtans dag med min lilla älskling. Först så ska vi gå ut och äta på texas och sen är det fotboll! Liverpool-Zenit, FA-cupen! Den ska ses på Cromwell och det blir nog en riktigt bra stämmning. Snacka om nice alla hjärtans dag!

Ha det bra xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 12 februari 2013 19:13

Jahopp kul! Har överansträngt höften så det blir ingen spinning imorrn! Kommer aldrig gå. Kunde inte ens gå hem efter träningen idag, fick ta bussen. Seriöst, hur ska man kunna sitta på en hård spinningsadel då?

Av rossakanin - 12 februari 2013 15:55

Min fettisdag spenderas ironiskt nog på friskis. Sista intervall Flex passet med bästa Rikard :(

Annars idag så har jag och älsklingen varit och handlat och jag har skrivit klart alla begreppslistorna, känns skönt att vara klar med det.

Ha en bra fettisdag aliihopa xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 12 februari 2013 15:55

Min fettisdag spenderas ironiskt nog på friskis. Sista intervall Flex passet med bästa Rikard :(

Annars idag så har jag och älsklingen varit och handlat och jag har skrivit klart alla begreppslistorna, känns skönt att vara klar med det.

Ha en bra fettisdag aliihopa xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 12 februari 2013 11:27

Jaha, då har man fått ett helg jobb då! Kanske inte det bäst betalda jobbet men ändå någonting och jag tjänar mer på det än att sitta hemma. Ska nämligen börja med att dela ut reklam på helgerna. Jag tror det passar mig bra, eftersom jag ändå tar mina morgonpromenader. Nu får jag bara betalt för dom :p

Av rossakanin - 12 februari 2013 11:27

Jaha, då har man fått ett helg jobb då! Kanske inte det bäst betalda jobbet men ändå någonting och jag tjänar mer på det än att sitta hemma. Ska nämligen börja med att dela ut reklam på helgerna. Jag tror det passar mig bra, eftersom jag ändå tar mina morgonpromenader. Nu får jag bara betalt för dom :p

Av rossakanin - 11 februari 2013 22:23

Trodde att det skulle kännas konstigt att sitta här ensam, men känner mig ändå hemma här. Det är klart jag vill att älsklingen ska vara här och mysa men ändå. Han är och jobbar och kommer hem vid 6 i morrn bitti. Han jobbar natt onsdag torsdag också.

Träningen var as kul, det sköna med intensiv pass är att man verkligen kan ta ut sig tills man spyr. Ikväll så tänkte jag först nu se klart Liverpool matchen och sen gå och sova.

God natt xoxo rossakanin <3

Av rossakanin - 11 februari 2013 16:55

Idag så lyckades jag riktigt bra med lunchen! Det blev köttfärs biffar med paprika, gurka och broccoli. Det blev as bra! Så nu sitter jag och taggar till friskis. Idag är det måndag det betyder intensiv jympa med Roger K. Känner mig as taggad, gått och längtat hela dagen!

Annars idag så har jag gjort begreppslistor och sökt jobb!

Ha det bra xoxo rossakanin <3

Ovido - Quiz & Flashcards